Spørsmål og svar


Levering  

Hvordan vet jeg at produktet jeg vil kjøpe er på lager?  

Alle produktene du finner på Forcia.no er tilgjengelig på vårt lager i Norge. Dersom produktene mot formodning ikke skulle være på lager vil du bli informert om dette per e-post.  

Når blir ordren min sendt?  

Vi har alltid som mål å sende ordren din samme dag som den legges inn. Om ikke garanterer vi at varen blir sendt neste arbeidsdag. Legger du inn en ordre i løpet av helgen vil ordren sendes førstkommende mandag eller første arbeidsdag etter en rød dag.  

Hvor lang leveringstid er det?  

Vi følger posten leveringstider ut fra postnummer.  

Reklamasjon/garanti  

Jeg ønsker å reklamere på et produkt jeg har kjøpt på Forcia, hvordan går jeg frem?

Selvfølgelig skal vi hjelpe deg med din reklamasjon. Send en e-post til kontakt@forcia.no med “reklamasjon” i emnefeltet. Kom med en grundig beskrivelse av reklamasjonsgrunnlaget samt et foto av produktet. Vi besvarer alle henvendelser på hverdager mellom 08.00 og 16.00.  


Retur/Bytte  

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten og vil returnere et produkt jeg har kjøpt på Forcia, hvordan går jeg frem?  

Innen 14 dager etter at du hatt mottatt varen kan du benytte deg av din angrerett. Uavhentede pakker anses ikke som gyldig retur og vil derfor bli sendt ut til deg på nytt.   

Slik går du frem: 

1. Fyll ut angrerettskjemaet du mottok på mail. Mangler du skjemaet kan du laste det ned her

2. Legg angrerettskjemaet og produktet du ønsker å returnere i samme emballasje som du mottok ved levering. 

3. Lever pakken på nærmeste postkontor eller post i butikk.  

Servicepakke returservice 
Finn ditt nærmeste postkontor her.  

Dersom du har valgt VIPPS som betalingsalternativ gjør vi deg oppmerksom på at det kan ta inntil 14 dager før du blir kreditert ettersom varen blir kreditert først når vi håndtert returen på vårt lager.  

Les mer om våre salgsbetingelser på forcia.no

Jeg ønsker å bytte varen jeg kjøpte. Hvordan går jeg frem?  

Dersom du ønsker å bytte varen du har mottatt følger du instruksene for retur og legger inn en ny bestilling på ønsket produkt. Returen din blir kreditert straks vi har mottatt og behandlet den.  

Må jeg betale for frakt?

 Frakt er inkludert på alle våre neckerchiefs. Happy shopping!